KaarsKoffie-16

Klantenservice

Hoe kunnen wij je helpen?

Robuuste service

Kaars Koffie zet alles op alles voor de optimale koffievoorziening. Onze uitgebreide technische kennis van alle machines zetten we in voor  alle merken. Dankzij koffieproeverijen op jouw locatie, actief voorraadbeheer en het bijvullen, schoonmaken en onderhouden van de machines zit je nooit meer zonder de lekkerste koffie.

Meest gestelde vragen

Welke soorten koffie zijn er?

Er zijn drie verschillende soorten koffies: twee verse varianten (bonen en freshbrew) en één oplosvariant (vriesdroog). Van deze koffies biedt Kaars Koffie verschillende melanges. Elke soort koffie kent zijn eigen zetsysteem. We vertellen u graag over de voor- en nadelen van de verschillende zetsystemen via 0182-308000.

Wat is de minimale afnameverplichting bij Kaars Koffie?

Wij werken niet met een minimale afnameverplichting. U bent bij ons vrij om zelf uw hoeveelheden te bepalen en wij bezorgen altijd gratis. U kunt ook gebruikmaken van een minimaal voorraad systeem. Onze chauffeurs komen dan periodiek bij u langs om de voorraad aan te vullen. Zo heeft u hier geen omkijken naar.

Ik heb een storing, wat nu?

Geef uw storing door via 0182-308000. Wij komen zo snel mogelijk naar u toe!

Mijn koffie is bijna op, waar kan ik bestellen?

Wij gaan het voor u regelen. Bel 0182-308000. Wij kunnen u altijd binnen 24 uur van koffie voorzien. U kunt ook gebruik maken van ons online klantportaal mijnkaarskoffie.nl. Heeft u nog geen account, dan kunt u deze aanvragen via portal@kaarskoffie.nl.

Kan ik ook een automaat huren?

Jazeker, wij hebben een financiële partner gevonden in De Lage Landen voor leasecontracten. Zo kunnen wij de service, zekerheid en transparantie bieden die u van ons mag verwachten. Neem contact op via 0182-308000 en we vertellen u er alles over.

Hoeveel tijd ben ik kwijt aan het schoonmaken?

Gelukkig zijn de machines tegenwoordig steeds makkelijker schoon te houden. Het verschilt echter per zetsysteem en per merk machine. Bij iedere machine moet u dagelijks even spoelen, dit kost u minder dan een minuut. Daarnaast heeft u de wekelijkse reiniging. Bij vriesdroogkoffie gaat dit iets sneller dan bij bonenkoffie. Het ligt tussen de 5 en de 15 minuten.

Hoe kan ik een koffieproeverij aanvragen?

U kunt voor een proeverij altijd contact opnemen via 0182-308000 of info@kaarskoffie.nl.

Wat is jullie assortiment?

Alle producten kunt u vinden op de pagina Assortiment.

Hoe lang duurt de levering van een koffieautomaat?

Wij zorgen dat u snel een machine tot uw beschikking heeft. Als wij uw nieuwe machine niet op voorraad hebben, dan krijgt u er een in bruikleen.

We vinden de koffie niet lekker. Wat nu?

Wij laten graag de verschillende koffies aan u proeven. Ook al hebt u de machine niet bij ons afgenomen. Wij stoppen niet voordat u weer lekkere koffie kunt drinken en serveren! Wij maken graag een afspraak met u om een proeverij te plannen via 0182-308000 of info@kaarskoffie.nl.

Waar komt jullie koffie vandaan?

Op de pagina Assortiment vindt u al onze melanges. Daarbij wordt vermeld waar elke boon vandaan komt. Kaars Koffie wil ook weten waar de bonen vandaan komen en of de boer een eerlijke prijs voor zijn werk heeft gekregen. Daarom zijn wij een project gestart met PAC in Nicaragua.

Zijn er mogelijkheden voor koop, lease of bruikleen?

Ja, alle opties zijn bespreekbaar. Een collega vertelt u er graag meer over via 0182-308000.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

We spreken met u een dag af waarop u de bestelling wilt ontvangen. Ook kunnen wij binnen 24 uur bij u leveren.

Kan Kaars Koffie het onderhoudscontract overnemen van de huidige leverancier?

Natuurlijk, geen probleem. Graag bespreken wij persoonlijk met u de opties. Neem hiervoor contact op via 0182-308000 of info@kaarskoffie.nl.

Levert Kaars Koffie ook aan horeca?

Nee, Kaars Koffie is niet actief in de horeca.

Kan ik mijn oude machine blijven gebruiken?

Ja! U kunt altijd uw eigen machine blijven gebruiken. U hoeft niet eerst een automaat bij ons aan te schaffen voordat u gebruik kunt maken van Kaars Koffie. Wanneer u onze ingrediënten gebruikt in uw koffiemachine nemen wij de services over, ongeacht de leverancier. Ons serviceteam heeft ervaring met alle merken en machines.

Kan ik bij Kaars Koffie werken?

Wij zijn altijd op zoek naar mensen met passie voor koffie. Op de pagina Vacatures staat waar we dringend behoefte aan hebben. Staat er niet (precies) tussen wat u zoekt? Open sollicitaties zijn vanzelfsprekend ook van harte welkom via werkenbij@kaarskoffie.nl.

Vragen of opmerkingen?

Wilt u iets met ons overleggen, een wijziging doorgeven, een bestelling plaatsen of iets heel anders met ons bespreken? Bel of mail ons gerust!

Neem contact op

Spreek een expert

Wij doen er alles aan om jou de perfecte koffie ervaring te geven. Heb je een specifieke vraag voor een van onze experts, laat je telefoonnummer achter en wij bellen je zo spoedig mogelijk terug.

Terugbelverzoek